leaderboard

Serik Ditipu - Nur Fathia

Fathia Latiff serik ditipu penjual online

Nur Fathia Latiff ada menitipkan pesanan yang pasti membuat hati peniaga berang kecantikan dalam talian online akan sentap dan mungkin marah dengannya.

Pesan Nur Fathia jangan membeli atau terjebak membeli produk kecantikkan yang dijual secara online kerana khuatir produk kecantikkan terbabit mungkin produk tiruan.

Kata Fathia, barangan kecantikkan tiruan pasti akan memudaratkan pengguna selain mendatangkan kesan negetif selepas pengguna menggunakan produk tiruan itu.

"Orang ramai harus pastikan keaslian barang yang dibeli kerana ketika ini terdapat banyak produk tiruan berada di pasaran.

"Saya sarankan orang ramai agar membeli produk kecantikkan di tempat yang betul kerana jika menggunakan produk tiruan ia akan memberi kesan teruk pada wajah,katanya seperti dipetik dari portal berita Mstar Online.

Akui Fathia, dia menyarankan nasihat itu berikutan pernah menjadi mangsa penipuan oleh penjual yang telah memberikan produk tiruan.

"Sebelum ini, saya pernah ditipu kerana selepas menggunakan produk tersebut, muka saya naik bintik-bintik dan kesannya amat teruk.

"Kebanyakkan penjual suka memberi janji palsu apabila menyatakan produk mereka original sedangkan ia adalah tiruan, jadi saya harap orang ramai beli produk yang diiktiraf oleh jabatan kesihatan," kata duta produk minyak wangi Avon ini.
2 Komentar untuk "Serik Ditipu - Nur Fathia"

http://hebohmalam.blogspot.com/2017/11/wanita-ini-nikahi-8-pria-hanya-untuk.html
http://ceritamenggesankan.blogspot.com/2017/11/spg-rokok-ini-mau-di-bayar-mahal-untuk.html
http://ceritamasukan.blogspot.com/2017/11/warga-rayakan-hari-telanjang-sedunia.html

"Selamat siang Bos ��
Mohon maaf mengganggu bos ,

apa kabar nih bos kami dari Agen365
buruan gabung bersama kami,aman dan terpercaya
ayuk... daftar, main dan menangkan
Silahkan di add contact kami ya bos :)

Line : agen365
WA : +85587781483
Wechat : agen365


terimakasih bos ditunggu loh bos kedatangannya di web kami kembali bos :)"

 
Copyright © 2014-2015 Gilerrr Sembang - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info