leaderboard

(5 Gambar) SUBHANALLAH!! Bayi Ini Dilahirkan dengan Rupa Yang Sangat Aneh

Gambar bayi malang ini diambil dari blog peribadi Sean McCaffery, sukarelawan Peace Corps yang bertempat di Cameroon.



Sean menulis bahawa beliau telah melawat sebuah hospital tempatan apabila jururawat yang memanggilnya untuk melihat bayi aneh yang baru lahir dibalut dengan tuala.

"Bayi ini tidak mempunyai mulut, tiada hidung dan hanya mempunyai satu mata. Jururawat membuka balutan tuala dan pada mulanya, saya berasa lega,. Batang tubuh, lengan dan tangan yang kelihatan biasa. Tetapi jururawat yang kemudian menunjukkan kawasan kemaluan bayi, di mana saya melihat bayi ini mempunyai kedua-dua aset kelamin dan menurut jururawat, ia tidak mempunyai dubur."

Saat menjelaskan bahawa bayi itu masih hidup dan menggerakkan tangan dan menendang kakinya. Walau bagaimanapun, disebabkan ketiadaan mulut dan hidung, kakitangan hospital tidak boleh berbuat apa-apa, hanya menunggu bayi ini meninggal dunia akibat kelemasan.

Menurut babymed.com, terdapat beberapa sebab-sebab yang menyebabkan cyclopia yang kesemuanya berkaitan dengan jumlah toksin yang tinggi dalam badan semasa pembentukak janin.

Ibu kepada bayi ini dikatakan hidup dikawasan pendalaman, jauh dari hospital dan ada kemungkinan bahawa dia mungkin telah memakan bermacam tumbuhan bertoksik.












0 Komentar untuk "(5 Gambar) SUBHANALLAH!! Bayi Ini Dilahirkan dengan Rupa Yang Sangat Aneh"

 
Copyright © 2014-2015 Gilerrr Sembang - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info