leaderboard

Kesalahan Menjilat Kemaluan Isteri Yang Sering Dilakukan

Apakah kesalahan menjilat kemaluan isteri yang sering dilakukan oleh para suami?


Siapa yang tak suka menjilat kemaluan isteri? Jika anda sedang mencari teknik dan tips untuk menjilat kemaluan isteri dan menemui artikel ini, sudah pasti anda ingin tahu bagaimana cara terbaik untuk menjilat kemaluan isteri anda.

Oleh yang sedemikian, saya ingin membincangkan kesalahan menjilat kemaluan isteri yang sering dilakukan oleh para suami. Anda mungkin melakukan kesalahan menjilat kemaluan isteri yang sering di lakukan oleh para suami. Anda mugkin melakukan kesalahan-kesalahan ini tanpa anda sedari.

KESALAHAN MENJILAT KEMALUAN ISTERI

Berikut saya senaraikan kesalahan-kesalahan yang sering dilakukan ketika menjilat kemaluan isteri.

1. TERUS MENUJU KEARAH KEMALUAN

Kesalahan menjilat kemaluan isteri pertama yang sering para suami lakukan ialah terus menuju ke arah kemaluan isteri ketika berasmara, tanpa melakukan sebarang foreplay.

Ini adalah kesalahan yang boleh membuat isteri anda hilang mood dan tidak akan memberikan nikmat kepada isteri yang anda harapkan.

Ketika permulaan aktiviti seks, anda harus tahu yang isteri anda tidak seperti anda yang boleh terangsang dengan mudah. Isteri anda pelukan pemanasan dengan teknik foreplay untuk membuat beliau bernafsu dan benar-benar bersedia. Begitu juga dengan kemaluan beliau. 

Anda perlu buat kemaluan isteri anda basah terlebih dahulu sebelum mula menjilat kemaluan isteri anda. Jika anda terus menjilat kemaluan isteri sebelum kemaluan beliau benar-benar basah, isteri anda mungkin akan menolak dan tidak membenarkan anda menggomol kemaluan beliau dengan bibir anda.

Oleh itu pastikan isteri anda benar-benar bersedia sebelum anda mula menjilat kemaluan beliau. Jangan lakukan kesalahan menjilat kemaluan isteri yang ini. 

2. MENJILAT DENGAN KASAR DDAN RAKUS

Ini juga adalah kesalahan utama yang sering berlaku ketika menjilat kemaluan isteri.  Seperti yang sering saya tegaskan dalam setiap tips yang saya berikan, kemaluan isteri anda adalah amat sensitif terhadap sebarang rangsangan, terutama sekali rangsangan fizikal.

Oleh itu, anda perlu melayan kemaluan isteri anda sama ada ketika menyentuh ataupun menjilat kemaluan isteri.

Seringkali para suami tidak dapat menahan nafsu dan menjilat kemaluan isteri dengan kasar dan rakus. Ini akan membuatkan isteri merasa sakit dan mematikan mood isteri atau lebih teruk memberikan pengalaman buruk kepada isteri menyebabkan beliau akan menolak apabila para suami ingin melakukannya semula pada masa hadapan.

jadi, pastikan anda melayan kemaluan isteri anda dengan lembut selepas ini.

3. MENGABAIKAN BIBIR FARAJ DAN LUBANG FARAJ

Kesalahan menjilat kemaluan isteri yang ini juga sering dilakukan. Boleh dikatakan ketika menjilat kemaluan isteri, kebanyakkan para suami hanya menumpukan kepada biji kelentit sahaja dan mengabaikan bahagian-bahagian lain pada kemaluan isteri seperti bibir faraj dan lubang faraj.

Sebenarnya anda boleh memberikan lebih nikmat kepada isteri anda dengan 'bermain-main' pada bibir faraj dan lubang faraj isteri ketika menjilat kemaluan isteri anda.

Jika anda takut rangsangan yang diberikan kepada isteri berkurangan apablia anda melarikan lidah aanda daripada biji kelentit isteri, anda boleh menggunakan jari untuk bermain-main dengan bibir faraj dan lubang faraj isteri.

Jangan lupa juga kawasan 'perineum' isteri anda, iaitu kawasan di antara faraj dan lubang dubur. Kawasan ini juga amat sensetif pada rangsangan fizikal.

4. MELUPAKAN KAWASAN TUBUH ISTERI YANG LAIN

Seringkali apabila para suami begitu asyik menjilat kemaluan isteri mereka, mereka lupa untuk menyentuh bahagian lain pada tubuh isteri mereka.

Jangan lupa selain kemaluan, tubuh isteri anda dipenuhi zon erotik yang boleh anda berikan rangsangan.

Oleh itu, pastikan tangan anda tidak duduk diam ketika anda menjilat kemaluan isteri anda dengan tangan anda. Terokai tubuh isteri anda dengan tangan anda. Ramas payudara beliau, usap paha beliau dan tampar punggung beliau dengan lembut.

Ini bukan sahaja akan membuat isteri anda lebih terangsang, malah boleh membuat beliau lebih mudah untuk klimaks.


TAK SUKAR DENGAN LATIHAN

Kesalahan menjilat kemaluan isteri yang saya senaraikan di atas sebenarnya sering para suami lakukan secara tidak sedar ketika menjilat kemaluan isteri mereka.

Anda bagaimana??

Jika kesalahan-kesalahan ini telah menjadi 'habit' sudah pasti sukar untuk mengelakkan diri daripada melakukan kesalahan-kesalahan ini. Tambahan pula apabila diri anda sedang dikawal nafsu ketika menjilat kemaluan isteri anda.

Walaupun sukar, anda harus melatih diri untuk tidak melakukan kesalahan-kesalahan ini untuk memberi lebih nikmat kepada isteri anda dalam aktiviti seks.





1 Komentar untuk "Kesalahan Menjilat Kemaluan Isteri Yang Sering Dilakukan"

"Selamat siang Bos 😃
Mohon maaf mengganggu bos ,

apa kabar nih bos kami dari Agen365
buruan gabung bersama kami,aman dan terpercaya
ayuk... daftar, main dan menangkan
Silahkan di add contact kami ya bos :)

Line : agen365
WA : +85587781483
Wechat : agen365


terimakasih bos ditunggu loh bos kedatangannya di web kami kembali bos :)"

 
Copyright © 2014-2015 Gilerrr Sembang - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info