leaderboard

Ketahui Kesuburan Lelaki Melalui Telapak Tangan Kanan

telapak-tangan-pria-untuk-mengetahui-kesuburannya

Tahap kesuburan lelaki rupanya boleh juga dilihat melalui jari tangan kanan. Seperti yang diketahui jika tangan merupakan bahagian penting bagi tubuh kita.

Tangan merupakan alat peraba yang kegunaannya sangat berbeza-beza. Setiap yang akan kita lakukan, maka tangan yang akan melakukannya. Banyak juga mitos seputar tangan kita ini.

Dalam kajian yang dilakukan di Korea Selatan, memperlihatkan jika tangan kanan boleh mendedahkan tahap kesuburan seorang lelaki.

Tapi bagaimana cara melihatnya? Kajian ini memperlihatkan dari kira-kira 172 lelaki dewasa, dengan julat umur antara 20 hingga 69 tahun.

Bahawa saiz tangan kanan memperlihatkan besarnya skrotum (tempat di mana simen disimpan). Caranya dengan melihat panjang dari jari manis dan telunjuk.

Di mana panjang jari manis yang lebih panjang daripada jari telunjuk memperlihatkan, jika saiz skrotum akan lebih besar.

Dan ini sudah tentu akan meningkatkan jumlah simpanan simen di dalam skrotum, yang boleh menjadi penunjuk bahawa lelaki tersebut sangat subur.

Kajian ini juga sudah dibawa ke dua rumah sakit di Korea Selatan, untuk lebih meyakinkan kembali akan tahap kesuburan lelaki. Di antaranya rumah sakit Gil di Gachon dan rumah sakit kebangsaan Seoul.


Namun demikian tidak dinafikan jika melihat tahap kesuburan bagi seorang lelaki, akan lebih objektif dengan hasil perubatan yang dilakukan oleh ahli kesihatan.







1 Komentar untuk "Ketahui Kesuburan Lelaki Melalui Telapak Tangan Kanan"

"Selamat siang Bos ��
Mohon maaf mengganggu bos ,

apa kabar nih bos kami dari Agen365
buruan gabung bersama kami,aman dan terpercaya
ayuk... daftar, main dan menangkan
Silahkan di add contact kami ya bos :)

Line : agen365
WA : +85587781483
Wechat : agen365


terimakasih bos ditunggu loh bos kedatangannya di web kami kembali bos :)"

 
Copyright © 2014-2015 Gilerrr Sembang - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info